Translate

piątek, 8 stycznia 2016

sketch challenge / szablonowe wyzwanie


I am going to hospital on next Thursday. This time the surgeon will do replacement of my right hip. I will spend a few weeks most in my bed and I don't want to be bored. So, I decided to organize the sketch challenge on my blog. You are more than welcome to take a part in this challenge.


Wybieram się do szpitala. Wiem, że spędzę kilka tygodni w łóżku, więc postanowiłam zorganizować wyzwanie, dzięki, któremu nie będę się przez ten czas nudzić.
Zapraszam bardzo do zabawy :)




!!! I don't have any sponsor, the prizes are prepared by me. But I think more important is a good fun and possibility to create something special than expensive prize !!!

!!! Nie mam żadnego sponsora, nagrody przygotuję sama. Myślę, że ważniejsza jest dobra zabawa i możliwość stworzenia czegoś specjalnego niż droga nagroda !!!






IN ENGLISH

 Rules


1. Upload a card, tag or other crafted project inspired by the current sketch in your blog.

2.  In your post, please mention and link to the current challenge at karolina's little creations.  


 Please do not hesitate to contact me if you have any questions.

 You have big chance to win !!!! I prepared 3 crafty prizes for the projects, chosen by me on Jan 31st. 



PO POLSKU 

1. Załaduj zdjęcie kartki, taga lub innej pracy inspirowanej tym o to szablonem.

2. Pochwal się tym wyzwaniem na swoim blogu. Może to być link do tego wyzwania podany w poście a może to być baner. 

 Nie wahaj się ze mną skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania.

Masz dużą szansę ponieważ przygotowałam 3 nagrody dla projektów, które zostaną wybrane prze mnie 31 stycznia.
 

3 komentarze:

  1. Ciekawa mapka :) postaram się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To znowu ja i moja praca :)
    http://mirosek.blogspot.com/2016/01/tag-i-prezencik.html
    Zdrówka życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń