Translate

piątek, 13 kwietnia 2018

chalk painting

I admit that in this week I was a little bit crazy and transformed most of furniture in my living room.  Ok not only furnitures :)

Tak jak pisałam we wcześniejszym poście w tym tygodniu zaszalałam i moje meble z salonu przeszły metamorfozę. No dobra nie tylko meble :)


A cabinet
A new life for my old cabinet. I used Annie Sloan's chalk paint. After that I waxed the cabinet using clear, dark wax and gilding wax.
Nowe życie starej komody. Pomalowałam ją farbami kredowymi Annie Sloan. Potem, użyłam przezroczystego i ciemniego wosku a na koniec złotego wosku.









 Display cabinet

  I used Annie Sloan's chalk paint. After that I waxed the cabinet using clear, dark wax and gilding wax. My husband like it but he prefers display cabinet before transformation, anyway i love it.

To moje cudo pomalowałam farbami kredowymi Annie Sloan. Potem, użyłam przezroczystego i ciemniego wosku a na koniec złotego wosku.  Mojemu mężowi podoba się, ale woli wersję przed metamorfozą. Eee tam i tak zakochana w tym mebelku jestem.
 





A box for letters.
 First, I painted the box by using chalk paint. I used Annie Sloan's stencil and copper leafs. After that I applied a craqueleur and waxed the table using clear and dark wax. 

Z pudełka po tablecie zrobiłam pudełko na listy lub inne przedmioty.






 An old IKEA's tray.
First, I painted the tray by using chalk paint. I used Annie Sloan's chalk paints and stencil. After that I applied a craqueleur and waxed the tray using clear and dark wax. 


 Stara taca z IKEA otrzymała nowe życie :)





2 komentarze:

  1. Faktycznie zaszalałaś :) to podchodzi pod hurt :)
    Fajny efekt :0

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jak niewiele trzeba, żeby zminić coś wokół siebie. Wystarczy odrobina samozaparcia i chęć do pracy :)
    Wspaniale odmieniłaś nie tylko meble :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń