Translate

sobota, 25 stycznia 2020

CZEKOLADOWNIK - papiery Nightfall z Altair Art


Witajcie Kochani.

Dziś na szybciutko powstał czekoladownik, a ponieważ był na szybciutko popełniłam w nim sporo wpadek. Jednak na koniec wykaraskałam się z kłopotów, co możecie zobaczyć na moim kanale.
 Papiery jakie użyłam to kolekcja Nightfall. Wiem, wiem uczepiłam się tej kolekcji jak rzep psiego ogona, ale co mam zrobić, kiedy właśnie ta kolekcja tak mnie zachwyciła.  I poczułam chęć wykorzystania jej maksymalnie jak tylko się da. Kochani zapraszam do odwiedzania mego kanału, ale i również kanału Altair Art. Zostawiajcie po sobie ślad na moim kanale i na kanale AA, subskrybujcie jeden i drugi.
Już wkrótce na moim kanale pojawi się CANDY z świetnymi przydasiami.






Pozdrawiam serdecznie.
Karola 
xx 

Do stworzenia czekoladownika użyłam tej kolekcji Nightfall.
Możecie ją nabyć Tutaj

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :) Muszę sobie kiedyś kupić jakąś kolekcję z tych papierów, bo nigdy nie miałam, a po twoich pracach coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że kolekcja Ci się podoba. Jest cudna i nasycona kolorami :) Cieszę się, że podoba Ci się moja praca. Pozdrawiam

      Usuń