Translate

wtorek, 31 marca 2020

BOX for tags.


Witajcie.

Mam nadzieję, że jakoś sobie radzicie gdy pomiata nami Covid-19, a w Polsce dodatkowo pomiata społeczeństwem rząd.
Jeśli ktoś ma jakieś hobby to da radę, gorzej z tymi, których nic nie interesuje.
Ufam, że znajda jakiś sposób by nie zwariować.
 Cieszę się, że mam ogród bo jak małemu odbija to ucieka na trampolinę. 
Skacze na niej każdego dnia, a jeszcze miesiąc temu musiałam go wypychać do ogrodu. 
Współczuje bardzo tym, którzy mieszkają w blokach i tym co nawet balkonu nie mają. 
Jak na ta chwilę w UK można wyjść raz dziennie na spacer. 
Dobre i to.
Kochani koniec o wirusie.
 Dziś przychodzę do Was z projektem, który powstał kilka dni temu, ale jakoś nie maiłam czasu by zrobić post. Jest to box na tagi. 
Wykorzystałam do stworzenie tego boxa starą kolekcję  Magicznej kartki. 
Mam nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam,
Karola
xx







1 komentarz: