Translate

piątek, 15 maja 2020

WAKACYJNY BLOG HOP

Witajcie Kochani!!!

Zapraszam was do wzięcia udziału

w wakacyjnej zabawie BLOG HOP, którą prowadzi blog DIY-zróbTOsam





Zbliżają się wakacje,

a to wspaniały czas na tworzenie projektów, 

spędzanie czasu z przyjaciółmi i dzielenie się swoimi pasjami. 

 

Chciałabym wraz z zespołem DIY-zróbTOsam aby ten wakacyjny czas upłynął Wam

w przyjemnej i twórczej atmosferze. 


Holidays are approaching quickly,
and it's a great time to create projects,
spending time with friends and sharing your passions.
So, we would like you to spend this holiday in a pleasant and creative atmosphere.


Zapewne trafiłyście do mnie z bloga Majalena i szukacie u mnie kolejnej części hasła, które brzmi: "Kreatywność to przestrzeń, w której to Ty jesteś odkrywcą."
Teraz szybciutko wędrujcie w kolejne wspaniałe miejsce, gdzie powita Was Papierowa margaretka
i przekaże Wam kolejną część hasła.

Pamiętajcie o tym, że trzeba obserwować blog by wziąć udział w zabawie a co najważniejsze trzeba pamiętać o zostawieniu komentarza u każdej z nas. Jeśli chcecie wziąć udział w wygraniu mojej nagrody, proszę do komentarza dopisać - CHCĘ :)

Finalnie widzimy się na blogu DIY

Życzę wszystkim powodzenia!
Karola xx

I suspect that you came here from Majalen's blog and you are looking for the next part of motto, which reads: "The creative is the place where no one else has ever been."
Now quickly go to another wonderful place, where the Papierowa margaretka will give you the next part of the motto.
Remember to leave a comment to every blog you'll visit, we will be very pleased if you decide to stay with us longer and follows our blogs.
We'll finally see each other on the DIY blog

I wish you all the best!
Karola xx




Na Wasze zgłoszenia czekamy do 20 czerwca 2020
Wyniki ogłosimy z pierwszym dniem WAKACJI.

We are waiting for your application until June 20, 2020

The results will be announced on the first day of Holiday (In Poland of course)


Jeśli chodzi o nagrodę, którą przygotowałam, jest ona bardziej dla fanów scrapbookingu.

W jej skład wchodzą wykrojniki, stemple, embellishments -ozdoby, tusze i niespodzianka wykonana przeze mnie.



 

HOP  na blog  >>>TUTAJ<<<

29 komentarzy:

  1. Jakie cudowne te stemple!!! Miśki przytulaski są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh Karola, wspaniałą nagrode przygotowałaś! Dziekuje że jesteś w DIY i dzielisz się swoją pasją i pomysłami. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chętnie bym wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz piękne rzeczy Karolino. I fajna niespodzianka dla żabek skaczących po blogach :) pozdrawiam i skaczę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolinko zachwyciłaś mnie swoimi pracami. Tworzysz cuda z papieru! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham scrapbooking super nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam scrapbooking i wszelkie zabawy typu blog hop - i chętnie przytulę paczuchę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Karolinko. Nie miałyśmy się okazji poznać, bo Ty przyszłaś na DT DIY jak ja odeszłam, ale z przyjemnością dołączyłam do Twoich obserwatorów. Lubią zabawę Hop Blog i z przyjemnością wezmę w niej udział. Na takie cukierasy jak Twoje oczywiście sie zapisuję - CHCĘ. Zajmuję się różnymi technikami rękodzieła, w tym również scrapbookingiem więc na 100% Twoja nagroda mi się przyda :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chce!przydasi nigdy za wiele :) a pracę są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja troszkę próbuję z karteczkami, a z wykrojników mam tylko nożyczki, he he...Oglądałam wcześniejsze albumy, bardzo mi się podobają. Cofnę się jeszcze i pooglądam inne prace.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nagroda. Ja właśnie zaczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem. Przynosi mi szczęście, uspakaja mnie. Ogromną satysfakcję daje mi stworzenie czegoś , czego wyjątkowego , czegoś, czego sklepie nie można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne przydasie :) Ja od zeszłego roku tworzę kartki i chętnie oglądam różne strony gdzie mogę sie nauczyć więcej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga, już go obserwuję więc na pewno będę wracać :)Scrapuję od jakiegoś roku, na razie się uczę więc z chęcią poznam coś nowego :)
    Z chęcią przygarnę przydasie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy robisz, kochana :-) Kasia z https://www.facebook.com/Herbata-z-miodem-1256547227728318/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę! Super paczuszka wszystkiego po troszku, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło mi zajrzec w nowe miejsce :) ja to najbardziej CHCĘ niespodzianke przygotowana przez Ciebie.) chetnie sie bawię z Wami i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Karola♥️ to znów JA♥️
    super zabawę wymyśliłyście♥️ Talent-ciary👏👏🏼👏
    Oj nie pogardzę taka nagrodą 😁 bo tusze i inne produkty by mi się sprzydały♥️♥️♥️
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę.
    Zaczęłam od zgłoszenia się do zabawy ;-)
    Znam twoje prace i podziwiam za pomysłowość i dokładność. Twoje albumy są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę,
    witaj Karola, super zestaw przydaśków przygotowałaś. Chętnie bym się nim zaopiekowała :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zabawa, pędzę dalej po resztę hasła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a lovely prize Karolina! Thanks for being so generous <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę,
    z przyjemnością przytule takie cukieraski :) życze nieustającej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super nagroda. Ja właśnie zaczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem. Przynosi mi szczęście, uspakaja mnie. Ogromną satysfakcję daje mi stworzenie czegoś , czego wyjątkowego , czegoś, czego sklepie nie można znaleźć. ScrapA-Anna Dub 😉 (dodaje jeszcze raz komentarz z właściwym podpisem)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna nagroda, z przyjemnością stanę w kolejce.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękną nagrodę przygotowałaś, pewnie że chcę, bo kto by nie chciał :) Fajnie, że inspirujesz nas na blogu DIY, podziwiam za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. CHCĘ i to bardzo :) Od kiedy moja najmłodsza córka złapała scrapowego bakcyla, przydasie zyskały nowe życie. Mało co mi zalega, a narzędzia są w ciągłym użyciu :) A widzę tu śliczności, które Basia z radością wykorzysta :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tworzysz piękne prace! Ja również scrapuję od kilku lat, więc co do nagrody to CHCĘ :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń