Translate

sobota, 20 czerwca 2020

WYZWANIE "Dary natury" z zielonekoty.pl


Witajcie!

Miałam ochotę stworzyć coś ot tak, bezstresowo. Przypadkiem natrafiłam na informację o wyzwaniu w zielonekoty.pl i postanowiłam wziąć udział.


Tematem wyzwania jest "Dary natury".
Motyl jest jednym z piękniejszych stworzeń jakie stworzyła natura.
Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu. Nakręciłam video na mój kanał, ale nie zdążę go przygotować więc video z procesu tworzenia tej pracy pojawi się na moim kanale troszkę później.
Wyzwanie trwa do 28 czerwca więc macie jeszcze czas by wziąć w nim udział. By poznać szczegóły wyzwania szybciutko kliknijcie w ten LINK


A o to moja praca.


Pozdrawiam serdecznie.
Karola
xx

6 komentarzy:

  1. Bo przecież frajdę z tego scrapowania trzeba mieć :) Super praca. To ATC? Świetne bazgrołki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zwykła kartka, ale też myślałam by zrobić taką serię ATC z tymi stemplami i tuszami od CC.

      Usuń
    2. Koniecznie, bo jesr potencjał na różne wariacje. A ta kartka w ramkę i na ścianę. Niesamowicie pozytywna!

      Usuń
    3. Koniecznie, bo jesr potencjał na różne wariacje. A ta kartka w ramkę i na ścianę. Niesamowicie pozytywna!

      Usuń
  2. No i super, bardzo optymistycznie, więc widać że podziało 😉😘

    OdpowiedzUsuń