Translate

piątek, 10 lipca 2020

CZAS NA ZMIANY




Kochani
Czas na zmiany. Zdecydowałam się opuścić Crafter's Companion na rzecz Lisa Horton Crafts.
Myślę, że to bardzo dobra decyzja. Czas spędzony w Crafter's Companion odbieram jako bardzo ekscytujący i pouczający. Myślę, że warto było spędzić tam te kilka miesięcy.
Teraz zaczynam nowy rozdział scrapowej przygody i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną.
Niedługo szykują się kolejne zmiany, którymi wkrótce będę się mogła pochwalić :)
Jeśli jesteście ciekawi co to za firma zapraszam na ich stronę TUTAJ.

Pozdrawiam serdecznie,
Karola
xxx




11 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę Ci dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i powodzenia kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę cudownych inspiracji.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na nowej drodze, trzeba cały cas się rozwijać !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Kochana !!! zmiana na lepsze to dobra zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana na lepsze, w CC czułam się, wyeksploatowana. W życiu nie na trzaskałam tylu projektów. Właśnie na trzaskałam, jak na jakiejś linii produkcyjnej.

      Usuń