Translate

czwartek, 1 października 2020

ATC - pierwsze próby z kolażem :)

 Dzień dobry

Uwielbiam poznawać nowe techniki. Dziś pokażę Wam moje pierwsze ATC z użyciem kolażu.

 


Szczerze przyznaję, że kupuję tylko craftowe gazety, jeśli chodzi o kolorowa prasę. Gdy jestem w Polsce to wracam z kilkoma egzemplarzami typu Twój Styl, Pani, Zwierciadło. 

Więc mam kilka sztuk plus te co przywiozła ze sobą moja siostra po urlopie w Polsce. 

Tak więc na szczęście mam materiał do zabawy z kolażem.  

Tu w UK, kolorowa prasa totalnie mnie nie interesuje. Czasem kupię na lotnisku. Jednak od prawie roku nigdzie na leciałam.  Jeśli już coś kupuję to bardziej gazety typu mindful, moment.



Zawsze mogę poprosić znajome, które kochają modę i nowinki wszelakie więc będę miała kogo prosić o pomoc jak skończą się moje własne zapasy.


Pozdrawiam serdecznie,

Karola

xx

1 komentarz:

  1. CIEKAWE ATC😍

    Ja ogółem nie kupuję gazet🙃 może sporadycznie kilka lat temu jak pracowałam 😄

    OdpowiedzUsuń