Translate

piątek, 18 września 2015

Liebster Blog Award




Jest mi bardzo miło, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Shonali z shonalitworzy
za co bardzo dziękuję.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Ponoć jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Jeśli chodzi o mnie to nie sugerowałam się wyłącznie ilością obserwatorów.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Moje odpowiedzi 


1. Jak Ci się widzi trend minimalizmu? Jesteś za czy przeciw?

Minimalizm mi nie przeszkadza, czasem lubię go w kartkach, ale jeśli miałabym wybrać  minimalizm jako styl w moim domu to przy moim charakterze i zamiłowaniu do różnego typu bibelotów nie byłoby to możliwe.

2. Co według Ciebie tworzy klimat w domu?

Przede wszystkim klimat domu tworzą jego mieszkańcy, a potem kolory i różnego rodzaju tekstury.

3. Jakie jest Twoje ulubione miejsce na Ziemi?

Oczywiście mój dom i ogród. Ale jeśli miałabym podać ulubione miejsce na ziemi na urlop to dopóki mieszkałam w Polsce to kochałam Mazury a zwłaszcza Olecko. Tu w Anglii uwielbiam spędzać urlop w okolicach Whitby i Robin Hood’s Bay.

4. Pieszo, autem czy komunikacją miejską?

Ponieważ mam problemy ze zdrowiem to najczęściej jest to auto, ale siedem lat temu wybrałabym – pieszo.

5. Ulubiony kosmetyk?

Tonik do twarzy.

6. Bez czego nie ruszasz się z domu?

Torebki, w której można znaleźć wiele a ostatnio nawet złapałam się na tym, że włożyłam do niej słuchawkę bezprzewodową od telefonu stacjonarnego.

7. Skąd czerpiesz inspiracje?

Odpowiedź w stylu – tylko z głowy, byłaby kłamstwem, aż takiego szczęścia nie mam. Oczywiście wiele inspiracji pochodzi z mojej głowy, ale i wiele z Youtube, gazet, blogów innych twórczych osób,  itp.

8. Jak zaczynasz dzień? Masz jakiś rytuał?

Dzień zaczynam od zejścia na dół do kuchni i zaparzenia kawy.

9. Lubisz oglądać seriale? Jaki jest Twój ulubiony?

Lubię oglądać seriale jednak nie mam tego jedynego ulubionego.

10. Twój sposób na idealny relaks?

Ja relaksuję się tylko gdy coś tworzę lub czytam.

11. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś? Jak Ci się podobała?

Jestem w trakcie czytania kilku książek. Wszystkie mi się podobają.
A książki to:  „Bardzo poszukiwany człowiek”, „Anglia część północna”, Dzień zagłady powieść o czasach ostatecznych” i dwie pozycje w języku angielskim: „Do you think I’m beautiful?” i „Wedding Wight”.

Nominuję do Liebster Blog Award: 






Moje pytania:



1.         Mam słabość do…
2.      Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
3.      Kto był Twoim idolem, gdy miałaś naście lat?
4.      Twoja ulubiona potrawa to…
5.      Ulubiona pora roku?
6.      Kawa czy herbata?
7.       Co sądzisz o książkach/ich czytaniu?
8.      Wierzysz w prawdziwą przyjaźń?
9.      Jaka jest Twoja najgorsza wada?
10.    Ulubiona piosenka „z filmu” to …
11.       Najbardziej znienawidzona postać serialowa to …








5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi! :) Uśmiałam się z tej słuchawki w torebce :D Ale w sumie ja sama noszę w torbie całą galaktykę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Właśnie czytam, że dostałam nominację od Ciebie, no to dziękuje i postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba udało mi sie odpowiedzieć na twoje pytania - zapraszam: http://szydelkowamagda.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń