Translate

czwartek, 3 września 2015

Rozdawajka :))))

Hej!
Jestem w trakcie robienia porządków w moich craftowych skarbach. Mam sporo gazet w języku angielskim (myślę, ze to nie ma wielkiego znaczenia), w których jest masa pomysłów na kartki, biżuterie, ozdoby do domu, są tam też szablony
Muszę zrobić miejsce na inne rzeczy, a wyrzucić mi szkoda więc korzystając z okazji, że mam w tym miesiącu darmowa przesyłkę do Polski, pomyślałam, że mogę zorganizować rozdawajke na moim blogu






Zasady są proste:
- w rozdawajce musi wziąć udział przynajmniej 20 osób
-należy dodać bloga do obserwowanych i zgłosić chęć wygrania nagrody w komentarzu pod tym postem

W piątek 11 września o północy zamykam listę chętnych. W sobotę do 10.00 na blogu podam zwycięzce. Na maila od szczęśliwej zwyciężczyni będę czekać w sobotę do godziny 18.00, chyba, że mail podacie w komentarzu.
  Jeśli wszystko pójdzie sprawnie paczkę nadam w niedziele rano kurierem


Pozdrawiam,
Karola   

17 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przygarnę parę gazet swoje prace wykonuję w technice pergaminowej , i w hafcie krzyzykowym, zapraszam do siebie , gdzie umieszczam banerek i blog dodaję do obserwowanych http:tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli rozdawaj ka niekatulana bo nie ma 20 osób? :/ Szkoda bo chętnie przygarnęłabym te czasopisma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Info już na moim blogu. Przepraszam, ale czy przypadkiem nie pomyliłaś się z terminami? bo to tylko 1 dzień rozdawajki ? Nikt prawie nie zdąży się dowiedzieć :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobacz ponad 30 osob zobaczylao moj post na wizaz.pl a tylko 2 dziewczyny maja ochote na gazety. Poniewaz jest to moj blog wiec i pierwsza rozdawajka to moge zmienic zasady. Do polnocy jeszcze jest czas i moze wszystko sie wydarzyc :)
    pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja i ja :) chętna na te cukierasy, banerek wisi na blogu i lecę wieść info na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze otwarta na nowe inspiracje :) czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do rozdania :)

    cojanarobilaaam@gmail.com
    cojanarobilaaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, baaardzo chętnie dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i biegnę szukać koniczynek, jednorożców i innych ustrojstw przynoszących szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CHĘTNIE PRZYGARNE GAZETKI :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przygrane takie cudeńka.
    Info już na moim blogu - ww.szydelkowamagda.blogspot.com.
    Często obserwuje twojego bloga.
    Mój e-mail: konradek010208@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń