Translate

poniedziałek, 30 maja 2016

Szycie !!!

Dopadło mnie !!! Nie jestem w stanie skupić się na jednej technice, jednym hobby. Jak nie tworzę karteczek, albumów to tworzę bransoletki a jak nie zajmuje się biżuterią to mam parcie na szycie. A w głowie masa pomysłów a czasu nie ma bo ten tak ucieka, ze nawet nie wiem kiedy minęło prawie 7 lat odkąd Max pojawił się na świecie!!! Myślałam, że będę musiała organizować coś wielkiego, ale Max zgodził się na spotkanie  tylko z kuzynkami i na całkiem skromy prezent bo poprosił o 2 książki!!! Planujemy z mężem zabrać Maxa i dziewczynki na golfa 3D lub do muzeum dinozaurów. Ale tort oczywiście musi być tylko to co sobie zażyczył mały jest szalone :) Maximilian nie lubi ciast, tortów, ale jest za to fanem polskich pączków i angielskich pączków z dziurką, które maja tylko kolorową polewę. I zażyczył sobie, że to ma być taki pączkowy tort :)
Może macie jakieś pomysły ?


A dziś chciałabym pokazać moje prace związane z szyciem.







                                                Tutaj góra koniecznie do poprawki.









 Materiałowe pojemniki :)






1 komentarz:

  1. Ale super są te Twoje szyciowe twory :) Mam tak samo, też nie umiem się skupić na jednej technice :)

    OdpowiedzUsuń