Translate

wtorek, 11 sierpnia 2020

ATC - Gradient -WYZWANIE

 Witam serdecznie

Dziś chciałabym pokazać ATC jakie zrobiłam na wyzwanie, które jest na BLOGU KREATYWNYM

Do zrobienia tła użyłam dwóch tuszy o różnych odcieniach niebieskiego. Potem dodałam pastę przy użyciu maski, kawałek tekturki i wyciełam elementy z papieru.








Muszę przyznać, że jestem rozczarowana jakością masek od Latarnia Morska. Pękają szybko. Mam wiele masek z różnych firm i niestety Latarnia Morska przegrywa z nimi. Może nowe maski są lepszej jakości. W sumie nie wiem czy mają nowe produkty, przestałam się interesować gdy sprawdziłam jakość masek.

Dobra dość marudzenia, mam nadzięję, że ATC Wam się podoba. Na wyzwanie można podesłać więcej zgłoszeń więc chyba się jeszcze skuszę.

Pozdrawiam serdecznie,

Karola

xx



9 komentarzy:

  1. Fajnie Ci to wyszło. Tło niebieskie bardzo ładne. Niedoskonałości maski nie widać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Maskę już odłożyłam do tuszy bo tam jeszcze będę mogła ją użyć, niestety już do pasty nie. Ściskam

      Usuń
  2. cudowne atciaki! ja przez ostatni tydazień nadrabiam temaciki z atc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) Dzięki za odwiedziny. Ja też mam jakiś atak na ATC. Terminy gonia a ja wolą ptasiora albo krowę namalować hahaha Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo delikatne i śliczne ATC.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Kocham motyle :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego Świat Pasji.
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eteryczna i urocza praca, podoba mi się zastosowanie różnych mediów, dodanie tekstury i ułożenie pięknej kompozycji. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość prezentuje się bardzo estetycznie;) Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń