Translate

niedziela, 27 czerwca 2021

Paper crafter magazine

 

Hello everyone.

New issue 162!!! is here. I am crazy subscriber so I was very happy when I saw the magazin on Wednesday in my doorstep.

Fabulous projects and gifts.

You can find there free papers inside the magazine and Cardmaking & Gift Box Kit.

 I had made two cards using free papers from this issue. 

Crafty Hugs,

Karola

xx

 






Hej wszystkim

Nowy numer magazynu jest już do kupienia w sklepach. Ja akurat prenumeruję te gazetę więc mam ja zawsze wcześniej.

W tym miesiącu można było znaleźć darmowe papiery w środku magazynu i  kit to tworzenia kartek i pudełka.

Stworzyłam dwie kartki z papierów jakie były dołączone do magazynu a z kity powili tworzy się projekt i nie jest to ani kartka ani pudełko. Jak skończę to się pochwalę :)

Pozdrawiam

Karola

xx

 

2 komentarze:

  1. Fajna ta gazetka jak ma takie super dodatki. Ciekawa jestem co jeszcze tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teraz coraz lepsze dodatki dodają do tych gazet. Pozdrawiam :)

      Usuń