Translate

sobota, 18 stycznia 2020

Circle mini Album, Altair Art - Nightfall

Hi there.
I found some old photos, which belonged to my grandma. 
I'm pretty sure that she visited Krakow but I don't believe that she had a chance to visit other places.
 I have a strong feeling that she dreamed about visiting those places. 
So, in memory of my grandmother, I've deciaded to make a circle mini album using all those photos. 
She will always be in my heart.
 Hope you enjoy, feel free to ask any question :)
 Thank you for leaving any comments.  

Handmade By Karola xx

 
 Witajcie. 
Szperając w starych szpargałach znalazłam zdjęcia mojej babci. Jestem pewna, że odwiedziła Kraków, nie wierzę jednak, że miała szansę odwiedzić resztę miejsc ze zdjęć. 
Natomiast mam ogromne przeczucie, że marzyła by odwiedzić je. Nie znam historii w jaki sposób pojawiły się w jej albumie, a szkoda. Na pamiątkę o mojej babci, która zawsze jest w moim sercu, postanowiłam stworzyć mini album z użyciem tych wszystkich zdjęć. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

Zapraszam do komentowania :) 

 Handmade By Karola xx

 Jeśli macie ochotę nabyć papiery z kolekcji Nightfall z Altair Art wejdźcie w ten link
  














4 komentarze: