Translate

wtorek, 23 czerwca 2020

PODSUMOWANIE HOP BLOG w DIY ZróbtoSam


Kochani!

Witam Was serdecznie i dziękuję, że wzięliście udział w naszej zabawie.
Dziękuję tym co postanowili zatrzymać się na moim blogu. Jest mi niezmiernie miło, że odwiedzacie moje miejsce i pozostawiacie po sobie ślad.
Obiecuję, że już wkrótce pojawi się jakaś zabawa na moim blogu :)
Tak więc nie opuszczajcie mnie :)


Wracając do Hop Bloga, bardzo trudno było mi wybrać jedną osobę spośród Was wszystkich, cudownie twórczych osób.
Jednak musiałam wybrać.

Zwycięzcą Hop BLOG-owej zabawy jest

Anna Iwańska

Aniu  serdecznie gratuluję!



Pozdrawiam serdecznie,
Karola
xx

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Ani , dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ni a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie a to niespodzianka :-) Cieszę się bardzo że nagroda trafi do mnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Aniu, gratuluje :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ani,a Tobie dziękuję za sympatyczną.zabawę :)

    OdpowiedzUsuń