Translate

poniedziałek, 14 września 2020

SEPTEMBER 2020 DT PROJECT FOR WORLD WIDE OPEN DT CHALLENGE BLOG

 

 

Witajcie
Hello everyone 
 
Nadszedł czas na nowe wyzwanie na blogu World Wide Open Design Team

It's time for a new challenge over on the World Wide Open Design Team Challenge

Jeśli jesteście zainteresowani stworzeniem kartki z digi od Julia Spiri kliknijcie na link poniżej.
If you are interested in making your own card using the digi stamp "Kelly" by Julia Spiri, it is avalable HERE
 
To moja inspiracja w tym miesiącu.
This is my inspiration.


Sponsorem każdego miesiąca jest Julia Spiri.
Our sponsor every month is Julia Spiri
 
 
Możecie dołączyć do grupy na Facebooku |Stamps By Julia Spiri"
Come along and join Julia Spiri'e Favebook Gropup "Stamps By Julia Spiri"
You can join HERE
 
Pozdrawiam,
Karola
xx
 

11 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka :) Uśmiecham się od ucha do ucha patrząc na nią :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) Ten digi rysunek wydal mi się idealny do jesiennej kartki :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Aż poszukałam tego stempelka śledząc link, który udostępniłaś. Jest ekstra 😍 Tylko etsy to nie moja bajka.

      Usuń
    3. Ja czasem na Etsy kupuję. Ale to jest digi stamp. Tylko, że trzeba mieć chyba konto :)

      Usuń
  2. Fajna kartka. Taka beztroska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesienna kartka - super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna karteczka :) śliczne sa te stempelki :)

    OdpowiedzUsuń