Translate

środa, 14 października 2020

KARTKA W KSZTAŁCIE TIPI

 

Witajcie serdecznie. 

We wtorek miałam możliwość uczestniczenia w "lajwie" i tworzenia kartki, jakiej jeszcze nigdy nie tworzyłam. Forma kartki jest mi znana, ale z braku czasu nie udało mi się jej stworzyć wcześniej.

Gdy dowiedziałam się co Monika szykuje na "lajwa", pomyślałam, że jest to idealny moment na stworzenie kartki tipi. 

Dla tych co nie mieli okazji zobaczyć jak się taką kartkę tworzy zapraszam na stronę FB Altair Art i na grupę na FB Altair Art - inspiracje. Tam możecie odtworzyć sobie LIVE i stworzyć tą fantastyczną kartkę.

 

 







 

Kartka powstała z kolekcji Altair Art - Festive Cats 

Papiery te możecie nabyć w  SKARBNICA POMYSŁÓW


 

 

 

Jest to przepiękna kolekcja w klasycznych świątecznych kolorach.

 W kolekcji są też koty, które wprowadzają koci nastrój. 

Idealna dla fanów kotów :)  


 

Pozdrawiam serdecznie,

Karola

xxx

 


 

4 komentarze:

  1. Karteczka prezentuje sie swietnie, nigdy takiej nie robilam, chetnie skorzystam z tutorialu, serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna forma kartki. Polubiłam ją kiedy to zakładałam bloga. Była ona moją z pierwszych kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka powstała.
    Mam już kilka takich kartek na koncie.Świetnie się je robi i podobają się obdarowanym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny namiocik :) Też nie udało mi się dotąd zmierzyć z tą formą kartki. Za dużo fajnych kartek, a za mało czasu :) Tę kolekcję papierów bardzo lubię, choć dla mnie zostały te karty bez kotów ;) Kocie zagarnęła córka kociara. Robi z nich zakładki do książek.
    Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń