Translate

środa, 7 października 2020

Making card using resist technique

  

Witajcie 

Dziś mam do pokazania kartkę jaką stworzyłam używając tuszy alkoholowych. Link do produktów Lisy jest podane TUTAJ

Zapraszam Was do odwiedzenia mego kanału, gdzi ezobaczyć można proces powstawania tej kartki.

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawicie po sobie ślad i za subskrubujecie mój kanał  :)

Pozdrawiam, Karola xx

Hello everyone

 Today's make is a fantastic card, using resist technique and some great products form Lisa Horton Crafts. 

 All products, baring they're not out of stock, can be found HERE

Also you can visit my YouTube channel to see the process video.

  Hugs,

 Karola 

xx 
 

 

 

 




 

 


4 komentarze:

  1. Kartka jest cudna, przepiekne polaczenie kolorow, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paleta barw. Zieleń jest piękna a kartka super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka!
    Ja sama dojrzewam do zmierzenia się z tuszami alkoholowymi. Nie wiem czy źle patrzę, ale czy jest tu link do Twojego kanału?
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń