Translate

sobota, 14 sierpnia 2021

Flip book

 

Witajcie

 Flip book, uwielbiam te formę. Często służy też jako mini album. 

Tworzyłam je często gdy byłam zachłyśnięta pisaniem listów, wtedy w głównej mierze 

tworzyłam pen pal flip books.

 Były one wtedy naładowane kieszonkami z różnymi przydasiami.

 Teraz coraz częściej tworzę taką hybrydę. Jest to nadal flip book, posiada miejsce na list, 

kieszonki na tagi czy inne przydasie, ale posiada też miejsce na zdjęcia.

 Po przeczytaniu listu, wyjęciu wstążek czy innych craftowych dodatków osoba obdarowana, 

może zacząć tam przechowywać zapiski i wkleić zdjęcia. 

Flip book jest przeważnie małych rozmiarów by spokojnie zmieścił się do koperty

 rozmiaru A5 lub A4.

 Dziś mam do pokazania Flip book wykonany z kopert, kart i papierów ITD Collection

Użyłam 3 kolekcji, ponieważ miałam każdą zaczętą więc je połączyłam. 

 Zużyłam je w 99%, zostało kilka grafik zwierzątek, które wykorzystam w innych projektach.

Pozdrawiam,

Karola,

xx

 


 


 
 
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz