Translate

piątek, 27 grudnia 2019

Blog Hop z Altair Art


Witajcie.
Na ten dzień czekałam z niecierpliwością. Cieszę się niezmiernie mogąc przekazać Wam super wiadomość.
Jest mi niesamowicie miło poinformować Was, że w 2020 roku będę miła możliwość inspirowania Was na blogu Altair Art. 
Cieszę się na współpracę z niesamowicie zdolnymi "scrapowymi" duszami :)
Tak więc czekajcie na nasze nowe projekty z cudownych kolekcji :)



Już dziś czeka Was fajna zabawa w blog hop, zorganizowana przez DT Altair Art  :)
W zabawie tej możecie wygrać najnowszą, nieopublikowaną kolekcję papierów Altair Art.

Jeśli  trafiliście do mnie z bloga Magdaleny Wóry to zapewne chcecie poznać kolejną część hasła:  "Nowego"
Po dalszą część hasła, zapraszam Was na blog Srebrnolistki, od której wszystko się zaczęło :) 

Zajrzyjcie do Srebrnolistki koniecznie i nie zapomnijcie zostawić miłego komentarza pod postem każdej z nas.

Do zobaczenia na blogu Altair Art


Pozdrawiam.
Karola
xxx


40 komentarzy:

  1. Gratulacje i kreatywmych pomysłów życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo i mam Cię 😍 cieszę się, że tu Jesteś i czekam na Twoje dzieła 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie :) już Cię sobie dopisałam do listy :)

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę wspaniałych inspiracji i świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję , juz sie nie moge doczekać Twoich prac..

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i czekam co nowego powstanie u ciebie z tych papierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje prace :)

      Usuń
  6. Gratuluje kochana tworzysz piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Do zobaczenia przy okazji nowych inspiracji dla Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i wreszcie trafiłam i do ciebie, jeszcze raz gratuluję :) Czekam na Twoje inspiracje i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i zwariowanych pomysłów życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! czekamy na pierwsze inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo gratuluję! Życzę wielu pięknych prac i nieustajacej weny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, życzę powodzenia i samych pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje. Miłego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje!!! życzę wielu pomysłów i nieustającej weny

    OdpowiedzUsuń