Translate

czwartek, 26 grudnia 2019

Pudełko po płatkach śniadaniowych - Recyklingowy projekt

Witajcie.
Kilka tygodni temu powstał projekt recyklingowy. Ci, którzy odwiedzają mego bloga wiedzą, że uwielbiam takie projekty.

Tak  więc z pudełkach po płatkach stworzyłam segregator na ścinki z kolekcji papierów. 

Pozdrawiam
Karola
xx

1. Musimy nadać odpowiedni kształt pudełku po płatkach śniadaniowych.  
2. Następnie obklejamy pudełko papierem. Żeby wyciąć odpowiedni kawałek papieru, można odrysować każdą ścianę pudełka i po wycięciu zmniejszyć ja na każdym z boków o dosłownie kilka milimetrów. 
4. Boki pudełka możemy postarzyć używając distress ink
3. Ozdabiamy je dowolnie. Ja użyłam ozdób które oczywiście stworzyłam sama :)








2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie pudełek. Wyszło super.👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, planuje jeszcze zrobić troszkę większy - bardziej rozbudowany. Pozdrawiam

      Usuń