Translate

sobota, 28 grudnia 2019

Recyklingowy album

Hello.

 I would like to shaw you a lovely album or journal made to my own design using cards, fabric, ribbon, lace and paper.
It measures approximately 14 cm x 19 cm and closes with a swivel clasps and a vintage button.
 

Karola xx



Witajcie.

Jestem osobą, która nie lubi pozbywać się rzeczy zbyt szybko. Zawsze zastanawiam się czy można coś z tego jeszcze zrobić.
 I tak tworzenie okładek z płatków śniadaniowych lub innych sypkich produktów stało się już tradycją :)
Kilka dni temu postanowiłam stworzyć album w stylu vintage, do stworzenia stron użyłam starych papierowych teczek.

Oczywiście możecie odwiedzić mój kanał i zobaczyć album z innej perspektywy,  a możecie pozostać  na blogu i obejrzeć zdjęcia :)

By odwiedzić mój kanał kliknijcie   TUTAJ


Dajcie proszę koniecznie znać co o tym albumie myślicie :)

Pozdrawiam.
Karola 
xx 

















2 komentarze: